Zdecydowanie prawie każde przedsiębiorstwo działające w Polsce oraz na świecie posiada w swojej strategii reklamowej swoje własne ulotki. Jest to najbardziej podstawowe narzędzie marketingowe, które wciąż posiadają ogromną moc oddziaływania na konsumentów. Druk ulotek jest niesamowicie tani, gdyż koszt jednej sztuki to zaledwie kilka groszy.
O ile więc chociaż co dziesiąta ulotka zostanie przeczytana przez konsumentów to uważa się to za duży sukces, gdyż koszt dotarcia do klienta zamyka się poniżej jednej złotówki. Warto więc zainwestować środki finansowe własnego przedsiębiorstwa w ulotki i regularnie zwiększać świadomość konsumentów o istnieniu waszej firmy i oferowanych przez nią produktach. W końcu w obecnych czasach żadne przedsiębiorstwo nie jest wstanie utrzymać się na polskim rynku bez inwestowania części swoich przychodów w marketing.
Dla stałych klientów poleca się zbudowanie specjalnych broszur oraz ulotek informacyjnych. Są to bardziej efektowne produkty reklamowe, które pozwalają dla konsumentów z dużą uwagą zaznajomić się z produktami oferowanymi przez wasze przedsiębiorstwo. W katalogu możecie nie tylko i wyłącznie z dokładnością opisać wszystkie produkty proponowane przez wasze przedsiębiorstwo, ale również opisać historię marki, jej filozofię oraz główny cel działania. Współcześni konsumenci uwielbiają przedsiębiorstwa, które oferują dla świata coś dodatkowo, niż wysokiej jakości produkty , a dodatkowo profesjonalne usługi. Broszury i katalogi druk jest troszkę droższy, niż ulotek, jednak zdecydowanie warto zainwestować w te produkty reklamowe.
Dodatkowe informacje: Banery i druk wielkoformatowy.